Némesis

Título: Nemesis (2010) Autor:Philip Roth [caption width=”216” align=”aligncenter”] Portada (wikipedia)[/caption]

Sitúate en Newark (USA), no verán de 1944, un calor de mil demoños e unha epidemia de polio que cae sobre a cidade. O teu país está en guerra e gustaríache ir a fronte, pero non podes ir, tes unha misión aquí.

O protagonista dubida. Un home educado en ter as prioridades claras, coñecedor do recto camiño, máis aínda en tempo de guerra, sabedor do que é cumprir co que se espera de el, e resulta que se desfai por dentro. Cómeno a responsabilidade pero sobre todo o sentimento de culpa. Atópase culpable ante Dios, do que ten certa opinión heterodoxa na súa comunidade, pero sobre todo ante si mesmo máis aló do saudable.

Xa só por ter un heróe que dubida, este libro merece atención.

O libro trata de ese sentimento e de cómo a perspectiva, o punto de vista desde onde nos vemos pode non ser o mesmo que teñen os demais. Esta distorsión do observado, ou a interpretación dos feitos desde ese lugar, arrastra consecuencias que nos perseguirán para sempre.

Némesis, da wikipedia en español.

En la mitología griega, Némesis (llamada Ramnusia, la ‘diosa de Ramnonte’ en su santuario de esta ciudad) es la diosa de** la justicia retributiva**, la solidaridad, la venganza y la fortuna. **Castigaba a los que no obedecían a aquellas personas con derecho a mandarlas **y, sobre todo, a los hijos desobedientes a sus padres. Recibía los votos y juramentos secretos de su amor y vengaba a los amantes infelices o desgraciados por el perjurio o la infidelidad de su amante. Su equivalente romana, casi en todo, era Envidia, aunque en el lenguaje usual en español y otros idiomas romances, en el presente** se usa la palabra Némesis o némesis con el significado de alguien que es artífice de una venganza en cuanto es la justicia retributiva**.

qué bonito e qué claridade no concepto.